Råd og ofte stilte spørsmål
Amfi og Tribune tilbyr service på amfi- og teleskopløsninger.
Avtalen innebærer at vi kommer en gang i året og går over anlegget, og sørger for at alt virker som det skal. Vi kan også hjelpe til med råd og veiledning til de som drifter anlegget.
Med en serviceavtale vil du få langt bedre priser enn ett normalt service oppdrag. Ta kontakt med oss for å få tilsendt en avtale, eller om du har flere spørsmål.
Husk FDV krever at man gjennomfører og dokumenterer årlig service. Garanti gjelder ikke hvis man ikke vedlikeholder sitt anlegg.
Vår prisliste:
Beskrivelse | Oppdrag uten serviceavtale | Oppdrag med fast serviceavtale |
Oppstart (forberedelser/plan) | 950,- | 0,- |
Arbeid per time | 1750,- | 990,- |
Reisetid | 50% av arbeidskost | 50% av arbeidskost |
Reisekostnader, diett | Etter regning + 15% | Etter regning |
Utrykkningstillegg (påbegynt reise innen en arbeidsdag) | 2000,- | 1500,- |
Arbeid etter kl. 17:00 og før kl. 07:00 | Iht. AML | Iht. AML |
Deler | Iht. forbruk | Iht. forbruk |
Frobruksmateriell | + 15% | + 10% |
Alle priser er eks. mva
Vi tilbyr rask og profesjonell utrykningsservice for å sikre at ditt amfi alltid er klar til bruk. Det er bare å ta kontakt, så hjelper vi dere.
Vi har også en serviceavtale dere kan signere for å få årlig service på anlegget, og med denne avtalen får dere også billigere priser på utrykning.
Prisene på vår utrykning vil variere basert på om du har en serviceavtale.
Eksempel på pris kan være for utrykning innen 24 timer, 5 timer arbeid og forbruksmateriell koster det:
- Med serviceavtale: 9 740,- +mva
- Uten serviceavtale: 13 840,- +mva
Kontakt oss gjerne om du har flere spørsmål
Det er våre ansatte som driver med service, etterarbeid og eventuelle reparasjoner hvis det er noen ting som går i stykker. Dette er de samme menneskene som har vært med på å bygge sitteløsningen, så dere får hjelp av noen som kjenner anlegget.
